Αντιμετωπίζω την δυσκολία οργάνωσης του παιδιού μου με το “Μεθοδικό παιδί” των Εκδόσεων Κλειδάριθμος

Η ΔΕΠ-Υ δεν είναι αρρώστια, αντιθέτως το παιδί είναι πανέξυπνο, έχοντας διαφορετικές ανάγκες καθώς μεγαλώνει.

Η ΔΕΠ-Υ επηρρεάζει τη νευροβιολογία εγκεφάλου από τη στιγμή της γέννησης του και συνήθως σ’ όλην του τη ζωή. Αυτό που έχει ανάγκη ένα παιδί με ΔΕΠ- Υ είναι περισσότερη αγάπη, φροντίδα, ενασχόληση, δημιουργία. Πρόκειται για διαταραχή ελλειμματικής προσοχής ή/και υπερκινητικότητα.

Είναι πολύ σημαντικό να επιβραβεύουμε το παιδί για όσα καταφέρνει. Το παιχνίδι βοηθά στη στοχευμένη παρέμβαση, την οργάνωση, τη συνεργασία, τη συναισθηματική ωριμότητα του παιδιού και την κοινωνικοποίηση του αλλά κυρίως μας φέρνει πιο κοντά.

ΤΕΧΝΙΚΗ:

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗΣ ΜΕΡΑΣ-ΜΕ ΧΡΟΝΙΚΗ ΣΕΙΡΑ

ΤΡΟΠΟΣ

Μέρα 1η

Εμείς μαζί με το παιδί ξαναθυμόμαστε σκηνές κάποιας δραστηριότητας, αναφέροντας πρόσωπα, στιγμές(χαρούμενες ή τρομακτικές), αντικείμενα, χώρο.

Μέρα 2η

Αφήνουμε το παιδί να περιγράψει μια στιγμή της ημέρας του (π.χ. το πρωί στο σχολείο) ή της προηγούμενης ημέρας.

Μέρα 3η + 4η +5η

Ζητάμε ανά ημέρα να μας περιγράψει το παίδι κάτι χαρούμενο, κάτι δυσάρεστο και κάτι ενθουσιώδες.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ

Το παιδί εκπαιδεύεται στην παράλληλη μνήμη πολλών γεγονότων με την προϋπόθεση ότι θα ξέρουμε τα γεγονότα που μας αφηγείται ώστε να μπορούμε να ελέγξουμε την εγκυρότητα των λεγομένων του.

Το παιχνίδι απευθύνεται σε παιδιά 4 ετών και άνω.

Θα αναλύσουμε και σε επόμενα άρθρα τεχνικές για την οργάνωση οι οποίες βρέθηκαν σαν από μηχανής θεός στο βιβλίο “Το μεθοδικό παιδί” των εκδόσεων Κλειδάριθμος.

Βοηθώντας το παιδί μας να αποκτήσει οργανωτικές δεξιότητες και να βελτιστοποιήσει την απόδοση και τη δυναμική του

Αν έχετε κι εσείς κουραστεί να κυνηγάτε το παιδί σας για να τελειώσει τις εργασίες του, η σχολική του τσάντα είναι μια μαύρη τρύπα που καταπίνει σημειώσεις, βιβλία και μολύβια και η έλλειψη οργάνωσης δεν είναι απλά ενοχλητική αλλά έχει σταθεί ακόμα και εμπόδιο στις σχολικές επιδόσεις του, τότε αυτό το βιβλίο είναι για εσάς. Το συγκεκριμένο βιβλίο ξεχωρίζει από αντίστοιχα του είδους του, καθώς βασίζεται σε ένα επιστημονικά δοκιμασμένο πρόγραμμα του Πανεπιστημίου της Νέας Υόρκης που αποδεδειγμένα λειτουργεί.

Μάθετε πως να βοηθήσετε το παιδί σας να:

  • Οργανώσει τα προσωπικά του αντικείμενα και σχολικά είδη
  • Να βελτιώσει τη διαχείριση του χρόνου του
  • Να καταγράφει και να κάνει έγκαιρα τις εργασίες του για το σπίτι
  • Να καταφέρνει να συγκεντρώνεται καλύτερα
  • Να δημιουργήσει και να ακολουθεί αποτελεσματικά ένα πρόγραμμα με μια σειρά πραγματικών παραδειγμάτων, συμβουλών και πρακτικών εργαλείων. Ο ενδιαφερόμενος, είτε είναι γονιός ή δάσκαλος είτε και ειδικός που ασχολείται με τα παιδιά (εργοθεραπευτής, παιδοψυχολόγος κλπ) μπορεί να εφαρμόσει τη μέθοδο βήμα βήμα. ΄Αλλωστε, έχει αποδειχθεί ότι η ηλικία 7-13 ετών είναι κρίσιμη για την απόκτηση πρακτικών δεξιοτήτων, οι οποίες εφόσον αποκτηθούν, μας συνοδεύουν για όλη μας τη ζωή.

Είπαν για το βιβλίο:

«Οι γονείς παιδιών με ΔΕΠΥ και παιδιών που δυσκολεύονται στην οργάνωση του χώρου και του χρόνου τους θα διαπιστώσουν από την πρώτη στιγμή τη χρησιμότητα και την εξαιρετική σαφήνεια του προγράμματος στο οποίο έχει βασιστεί το βιβλίο, και θα εκτιμήσουν την ευαισθησία των συγγραφέων σε θέματα που αφορούν την αυτοπεποίθηση του παιδιού και τον εκνευρισμό που προκαλεί η ανοργανωσιά του στους γονείς του. Οι συγγραφείς κερδίζουν την εμπιστοσύνη του αναγνώστη γονιού στη βήμα προς βήμα διαδικασία που προτείνουν εμπλουτίζοντας τις συμβουλές τους με παραδείγματα απο την πραγματική ζωή. Μέσω του εξαιρετικού βιβλίου που έγραψαν, οι Gallagher, Spira, και Rosenblatt προσφέρουν ελπίδα και κίνητρο στους εκνευρισμένους γονείς χιλιάδων “αδιόρθωτα” ανοργάνωτων παιδιών.»
–Publishers Weekly

«Ο ιδανικός οδηγός για γονείς με παιδιά που δυσκολεύονται να οργανωθούν.»

–Δρ. Thomas J. Power, ψυχολόγος, διευθυντής Κέντρου Διαχείρισης ΔΕΠΥ, Νοσοκομείο Παίδων της Φιλαδέλφειας

«Από τις πρώτες κιόλας σελίδες του βιβλίου ένιωθα λες κι οι συγγραφείς μιλούσαν για το δικό μου παιδί. Αισθάνθηκα ανακούφιση γιατί συνειδητοποίησα πως κατανοούσαν το πρόβλημα και είχαν να προτείνουν λύσεις. Έχουμε δουλειά μπροστά μας με τη δεκάχρονη κόρη μου, αλλά, με τα συγκεκριμένα βήματα και τις εφαρμόσιμες στρατηγικές που περιγράφονται, έχουμε ήδη δει βελτίωση. Οι εποχές με τα ξεχασμένα τετράδια, τις παραμελημένες εργασίες και τα χαμένα βιβλία ανήκουν πια στο παρελθόν.»
–Christine C., μητέρα, Νιου Τζέρσεϊ

«Αυτό το βιβλίο παρέχει πολλά εργαλεία που μπορώ να χρησιμοποιήσω με τον γιο μου τώρα, αλλά και καθώς θα μεγαλώνει. Μου αρέσει ιδιαίτερα η ιδέα με τις «Αναποδιές»· μου επιτρέπουν να εξηγήσω στον γιο μου γιατί χάνει τα πράγματά του ή ξεχνάει τις εργασίες του σχολείου χωρίς να τον κάνω να νιώσει άσχημα με τον εαυτό του.»
–Jennie M., μητέρα, Νέα Υόρκη

Μπορείς να το βρεις εδώ

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.