Το βραχιολάκι Sunflower Lanyard κάνει πιο εύκολο το ταξίδι ενος αυτιστικού παιδιού (και όχι μόνο)

Για όποιον διάβασε το χθεσινό post στη σελίδα μας για το βραχιολάκι με τους ηλίανθους, εδώ σας έχω περισσότερα.

Για την πρωτοβουλία της Sunflower Lanyard, που χρησιμοποιείται ήδη παγκοσμίως σε πολλά αεροδρόμια και αφορά σε επιβάτες με αναπηρία, οι οποίοι μπορούν τώρα να χρησιμοποιήσουν ένα κορδόνι για το λαιμό με ηλιανθούς και ένα βραχιολάκι «Σημαντικός Επιβάτης», κάνοντας φανερό στο προσωπικό του αεροδρομίου ή του αεροπλάνου ότι μπορεί να χρειάζονται επιπλέον βοήθεια όταν ταξιδεύουν, βλέπουμε στο psychologynow.gr.

Συγκεκριμένα η πρωτοβουλία Sunflower Lanyard, που χρησιμοποιείται ήδη παγκοσμίως σε πολλά αεροδρόμια, όπως το Heathrow και το Gatwick, επιτρέπει με ένα διακριτικό τρόπο στα άτομα με αναπηρία να διαχωριστούν από τους υπόλοιπους επιβάτες. Τα κορδόνια είναι διαθέσιμα στο αεροδρόμιο και το προσωπικό έχει εκπαιδευτεί να τα αναγνωρίσει, παρέχοντας την κατάλληλη βοήθεια. Επίσης, πολλά αεροδρόμια προσφέρουν και βραχιολάκια, στην περίπτωση του Δουβλίνου με τη σήμανση «Σημαντικός Επιβάτης Important Flyer», που όσοι το φορούν μπορούν να το δείξουν στο προσωπικό αν απαιτηθεί ειδική βοήθεια.

Ελπίζουμε ότι η εισαγωγή του κορδονιού θα κάνει πιο εύκολη τη μετάβαση και το ταξίδι για εκείνους τους επιβάτες που χρειάζονται λίγη περισσότερη βοήθεια, δήλωσε ο Ντίτρι.

Ο Ντόνοβαν O’ Donovan, Διευθυντής Επιχειρήσεων του αεροδρομίου Cork στο Δουβλίνο. Οι αθέατες αναπηρίες περιλαμβάνουν τη διαταραχή του φάσματος του αυτισμού, την επιληψία και εγκεφαλικούς τραυματισμούς, διαταραχές ή παθήσεις που μπορεί να μην είναι ορατές σε άλλους ανθρώπους, αλλά που έχουν σημαντικό αντίκτυπο στις ζωές όσων τις έχουν. Οι επιβάτες με παρόμοιες αναπηρίες μπορούν να δυσκολευθούν στο ταξίδι τους, ειδικά σε ουρές ή πλήθη σε σημεία πίεσης, όπως ο έλεγχος ασφαλείας και διαβατηρίου. Κάθε είδος διαταραχής, αναπηρίας ή ειδικής ανάγκης είναι πολύ δύσκολη, όμως όταν δεν είναι ορατή η αναπηρία, δυστυχώς μπορεί να προκύψει και στίγμα.

Ως κοινωνία, πρέπει να σταματήσουμε και να σκεφτούμε πριν κάνουμε υποθέσεις για κάποιους ανθρώπους. Από αυτή την άποψη είναι πολύ σημαντικό το προσωπικό όλων των αεροδρομίων να εκπαιδεύεται στην παροχή πρώτων βοηθειών ψυχικής υγείας, υποστηρίζει ο διευθυντής Ο Ντόνοβαν. Τα τελευταία χρόνια, πολλά αεροδρόμια στον κόσμο έχουν βελτιώσει τις υπηρεσίες τους προκειμένου να βοηθήσουν τους επιβάτες με κρυμμένες δυσκολίες – με το αεροδρόμιο Shannon να είναι το πρώτο στην Ευρώπη που έχει εγκαινιάσει ένα «αισθητηριακό χώρο» παρέχοντας ένα χώρο με ηρεμία για παιδιά που βρίσκονται στο φάσμα του αυτισμού.

Πηγή: www.especial.gr

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.